Jumaat, 11 Mei 2012

Hasil jahitan manik yang pertama....





Inilah dia jahitan manik pertama yang saya hasilkan (jahitan manik sedikit di ubah, pic yg asal x sempt nak snap) dan dari jahitan inilah saya memulakan bisnes yg tak di sangka... sebenarnya saya tak terdetik pun untuk cuba mengambil tempahan... bermula teman kerja saya di Lembaga Peperiksaan yg ingin bernikah.... setelah dia melihat jahitan ini, dia berminat dan meminta saya menjahitkan manik di baju nikah nya... ehhh biar betul ni..... terkejut gak lah... dan masa tu memang tak yakin yg sy boleh lakukan nya... tapi hati berkobar dan teruja... sekali gus dia bagi 2 pasang baju.. satu baju raya n satu baju nikah...

Baju tempahan pertama.. baju raya seorang teman di LP...


Baju nikah 


Setelah siap kedua2 baju nie.... seorang demi seorang ingin menempah jahit manik.. dan dari sini lah alfinbeads di terbitkan.... 
Alhamdulillah.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan