Isnin, 14 Mei 2012

Seronok beli manik....



Seronok sgt bila saat2 beli manik.. terbeliak mata bila tengok manik yg cantik2 rasa nak amik semua termasuk Kristal… rambang mata…. Setakat ni saya beli di Kedai Best Mark Trading at Taman Prima Saujana Kajang berdekatan ngan Giant n Kamdar. Pilihan xlah berapa banyak disini.. tapi masih ada apa yang di cari dari segi warna, bentuk dan ia agak murah berbanding kedai manik di PKNS Bangi n beberapa kedai yg lain.. manik- manik pilihan spt manik MGB, manik biji padi, manik mutiara, labuci, Kristal Swarovski, Pearl Swarovski dari Taiwan dan Jepun adalah manik berkualiti dan yg terbaik.


Actually masih takut nak beli manik secara online.. risau warna tu tak sama dlm tenet… dan belum lagi berpeluang beli manik di Macy Petaling Street yg di katakan jualan borong, murah, cntik, berkualiti dan banyak pilihan.. nantilah, sekiranya di izin kan Allah tempahan jahit manik ni mendapat sambutan yg mengalakkan saya kena juga pergi kesini Macy untuk dapat kan manik2 yg cntik dan murah… bila dah beli borong n murah nie.. bolehlah beri harga sedikit murah… di akui manik yang berkualiti n besinar ni agak sedkit mahal.. kekadng nak tetapkan harga ma
nik pun masih teragak2.. takut mahal sgt… ada gak yg dtg bawa manik sendiri so senang nak kira upah… tapi sy x lah amik upah mahal sgt.. krg mahal sgt emmm xda lak yg nak tempah.. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan